Alla har vi väl våra vänner

Så, äntligen hemkommen från jobbet. Idag blir det inget extrapass utan istället myskväll med tjejerna. Alla har väl ett gäng tjejer man umgås med nån gång ibland och äter gott och pratar skit me. Eller som man gör allt med. Stöttar vid problem och som vet allt om dig. Ungefär som SATC tjejerna. Jag ska träffa mina goa brudar ikväll och umgås framför TV med god mat. Alla är desperata tittare på Desperate Housewifes så det blir underhållningen ikväll.

Annars har det vart en lugn och skön dag med massa skoj på jobbet och nu när jag kom hem stod det mat på bordet. Hemmagjord lasagne, och ni ska veta att min man är en gud i köket, och även i andra rum:) Nu ska jag umgås lite med honom innan det är dags att åka iväg. Kikar nog inte in mer ikväll så ni får ha en bra kväll och sova gott inatt!


Kommentarer
Postat av: SABINA

Hejhej, vad tycker du om kollektionen Commes Des Garcons har gjort för H&M?

2008-11-12 @ 06:41:02
URL: http://sabinasefic.blogg.se/
Postat av: Elina

Aa shit, gårdagens DH-avsnitt var inte så bra:/ Jag saknar den gamla Gabrielle Solis, gör inte du?

2008-11-12 @ 11:03:14
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0