Dagens bestyr består av shopping!

God morgon, idag är jag äntligen ledig efter 8 dagars arbetspass. Blir till och göra stan osäker och ikväll är det party som gäller. Älskar när helgerna kommer och man är ledig! Tyvärr är alkoholen inget bra alternativ till en träningsnarkoman som mig, kroppen tycker inte om helgernas alkoholintag, men man måset ju få roa sig lite. På veckorna är det bara träning som gäller nästan och då är det så skönt och skippa det på helgerna och bara gotta sig i massa onyttigt skräp:)
Nu ska jag väl ta och besöka dushen och sen försöka fixa iordning mig lite. Man ser förgävlig ut på mornarna egentligen, eller hur?

Min sambo mobbar mej nu när jag har hamnat i bloggvärlden jag med. Han förstår inte hur d kan va så kul och lämna ut sitt liv i cyberspace till folk man inte känner. Men det är som jag sa till han förut också, man lämnar inte ut sig själv, man skriver av sig med en slags dagbok på dagarna, och jag som tjej behöver prata av mig ibland med någon man inte känner. Vet inte hur man ska förklara det annars..Hjälp!?

Ne nu måste jag sätta fart, imorrn har jag och min sambo 6 år tillsammans också så det ska firas på nåt fint sätt och d måste jag fixa lite med idag. Något förslag?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Killar har inte samma syn som tejer på saker och ting. Ibland fattar man inte alls varför dom gör vissa saker, eller vad dom pratar om. Men kanske är tur att det är så ändå, tänk om alla skulle va likadana..hemska tanke!

2008-11-07 @ 10:25:50
Postat av: Julia

Grattis till 6 år! Gud va länge, hur orkar man med varann så länge!:P

2008-11-07 @ 12:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0