Ett barn till i familjen Pitt?

Det sägs att Angelina Jolie och Brad Pitt ska hämta sitt sjunde barn denna gången från Afghanistan, då dom inte har adopterat något från mellanöstern än. Hela tiden pratar dom om att barnen tar all tid så dom inte ens hinner ha sex längre, och nu ska dom ha ett till? Jag fattar inte riktigt vad det är dom prioriterar mest, sig själva eller att ha s¨å många barn som möjligt.

Samtidigt tycker jag om Angelina just för att hon hjälper så många övergivna barn genom att ge dom ett nytt hem. Men vart dom ska få tiden ifrån vet jag inte. Dom har ju alla pengar i världen till nanny o sånt så d e väl enda utvägen...kom med era åsikter!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker det är fint gjort av Angelina att adoptera fler barn. Tänk vad många det är som inte har tak över huvud. Och barnen som kommer till familjen Pitt behöver aldrig mer oroa sig för pengar! Fin blogg, alltid kul med lite ny läsning. Ha en bra dag!

2008-11-06 @ 07:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0