Hur tränar man rätt, lite info om jobbet

Första passet avklarat. En halvtimmes spinning på morgonen är aldrig fel. Min chef är inte glad på mig nu när jag har börjat blogga från jobbet, men vad ska vi annars använda datan i personalrummet till?:) Och arbetskamraterna verkar ju uppskatta det för då kan dom använda den till sina grejjer sen, och dom gillar och läsa bloggen me sån tur e.




Vad har ni för träningsvanor? För ett år sen hittade man mig i soffan med en påse chips istället för i joggingskorna, men jag vände om helt sen när jag insåg att jag faktiskt måste komma i form. Sen hade jag sån tur att få jobb på ett gym och träna gratis hela dagarna:) Nu är min kropp mycke mer vältränad än den nånsin har varit och jag får ständigt komplimanger för den. Man känner sig så nöjd med sig själv då på något sätt. Sen hjälper det ganska mycket att man har en sambo som o9ckså är träningsintresserad. Han har varit det under alla år vi varit tillsammans men det är under det 6 året nu som han har väckt mitt intresse för det också. Skönt att man slipper springa själv på kvällarna.

Mitt träningschema ser ungerfär ut såhär för er som är intresserade.
En halvtimmes springrunda på morron, minst tre pass blandad träning på jobbet och en springrunda på kvällen. Sen äter jag nyttigt och dricker mycket vatten, kroppen mår jättebra. Men tänk på och inte äta för mycket fibrer för då säger magen ifrån. Egentligen kan man i stort sett äta vad som helst bara man rör på sig efteråt och förbränner det.

Nu ska jag sluta tjata om mitt jobb, blev nog det längsta inlägget i bloggen hittils, men om ingentin egentligen. Jaja hoppas ni fortsätter följa den ändå:)

Tebaka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Tror du vet att mina träningsvanor inte är dom bästa. Men kanske skulle börja gå några pass hos dig i veckan så kommer jag i form till sommaren 09?:) Får man ju träffa en viss someone lite oftare me...krams

2008-11-11 @ 13:31:07
Postat av: Anonym

Jag det tycker jag absolut du ska göra gumms! och som jag sa igår, han kommer aldrig lägga märke till dig om inte du lägger in storstöten:) krams

2008-11-13 @ 08:45:02
URL: http://gottoblandatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0