Kul när saker uppskattas

Nu är jag trött, blev ganska sent igår. Kan väl säga att Martin uppskattade sin namnsdagspresent:) Det är alltid lika kul att ge bort något till dom som uppskattar det. Jag hatar när man sliter som sjutton med presenter och julklappar och sen har man köpt hel fel ochdet uppskattas inte alls. Erkänn att sånt är tråkigt!

Jobbet gick kanon igår, båda två. Börjar samma tid idag och nu ska jag faktiskt satsa på att va där i tid och inte en timme innan:) Tur att man har så roliga arbetskamrater att fördriva tiden med så det inte känns som en evighet.
Ser att flera av mina kompisar har hittat hit nu, sånt är alltid roligt. Ni känner ju mig så massa kommentarer nu vill jag ha!

Nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0