Linda Rosing borde tänka efter lite

Nån mer än jag som tycker att Linda Rosing är för mycket?! Satt och kollade på sanningens ögonblick igår,älskar det programmet, tills hon döp upp. Hallå, vi vet redan allt om hennes liv, hela svenska folket har sett henne ha sex i TV och göra ena skandalen efter den andra. Och hon är runt 30(?) och skriver en blogg enbart och sitt eget utseende, fotar sin egen rumpa liksom, vilket normal 30åring bryr sig så mycket om sånt. Dessutom är det nog inte en enda kroppsdel på henne som är äkta. Hur kan man va så stolt och visa upp nånting som inte är ens eget. Läpparna blev ju inte ens bra utan ser bara sjukt ut. Och hur kan man skriva och be till en porrtidning om att få vika ut sig. Är man så desperat att få visa upp sig, det gjorde hon ju så bra i bigbrother.
Tycker så synd om Lindas barn som får stå ut med allt det här. Visst kan det va kul att ha en känd mamma, men kanske för något annat då. Jag skulle skämmas för min och aldrig vilja visa mig med henne om hon hade gjort allt som man sett Linda göra. Har man barn får man faktiskt tänka lite på hur man uppför sig och inte bete sig som en 15-åring längre. Tror hon skaffade barn för tidigt och inte levde ut ordentligt innan, då måste hon ta igen det nu ist. Patetiskt är vad det är!

Var bara tvungen att skriva av mig lite för tycker verkligen inte om den människan, om ni inte har märkt det. Hon och Carolina Gynning är likadana båda två. Säg gärna vad ni tycker!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig fullständigt. Jag är också en va dom som inte tål henne!

2008-11-10 @ 09:48:54
URL: http://jennyslya.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0