Lite kort om dagen bara

Igår var jag och martin på nya bondfilmen. Jag håller med alla andra som sett den om att man bara vill se den en gång, så bra var den faktiskt inte. Synd, för bondfilmerna brukar va jättebra annars men denna gången blev jag besviken.

Idag blir det jobb som vanligt och sen ska jag försöka handla lite julklappar. Känns lite tidigt för det än, men brukar alltid sluta med att man är ute i sista minuten annars och detta året vill jag ha allt klart i tid så man kan lägga ner lite omtanke på julklapparna i år.

Känner att jag inte alls har något roligt och skriva idag, kanske borde skitit i detta inlägget. Men kolla på det nedanför och gör som det står, då blir jag glad:) Vill ha hit så många läsare som möjligt så rekommendera gärna bloggen till alla ni känner, och kom med önskemål om vad ni vill läsa om:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0