Ny dag, nya tag i verkligheten

God morgon. Jag har egentligen inte tid och sitta här nu men måste slänga in ett litet inlägg innan det bär iväg till jobbet. Kanske ni undrar vad jag gör om dagarna? Jag jobbar på ett gym här i stan och även lite extra i klädaffärer. Detta är perfekt så jag får ut min dagliga dos av både träning och mode:)

Tänkte även passa på att fråga vad NI läsare skulle vilja ha med i bloggen? Visst jag älskar att skriva om mitt liv och mina intressen, men det ska ju vara intressant för er också så bloggen är något ni vill komma tillbaka till. Hjälp mig gärna med era åsikter. Jag vill ha massa kommentarer om detta sen när jag kommer hem så blir jag glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0