Söndag=Ensam mamma söker

Ja då var helgen slut då (nästan iaf). Precis hemkommen från hotellet, helt underbart har det vart, bara jag och älsklingen. Som förövrigt har ett namn (Martin:), kan ju va kul och veta vad mannen i mitt liv heter då jag pratar om honom ganska ofta. Fick jättefina smycken av han i 6-årspresent och han fick lite smått o gått av mig också:) Är så svårt och köpa presenter till varandra nuförtiden, vi har ju vart ihop så länge så man har typ fått allt av varandra nu. Någon som har samma problem?

Kvällen blir lugn framför TV:n, är ju jobb imorrn så måste vila upp mig. Sen är det ensamma mammorna ikväll också, det kollar ni väl på hoppas jag!



Ni kanske även har funderat lite på varför jag aldrig lägger ut bilder av mig själv eller mitt liv här i bloggen. Detta beror på att jag för tillfället inte har någon kamerna, men har önskat mig en av Martin i julklapp så kanske om ni har tur får jag en då. Då kommer det massa bilder i bloggen det lovar jag!
Nu ska jag in till min man i dushen och busa lite...*thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0