Tillbaka, eller lite iaf

Hej och ursäkta min dåliga uppdatering. Har varit så mycke nu den sista veckan så har knappt hunnit med att äta, men nu är jag tillbaka igen:) Var ju uppe hos föräldrarna i Lidköping i helgen som sagt, jättetrevligt och träffa släkten igen, jag är ju där uppifrån från början så alla mina vänner nästan och familjen finns ju där. Bara bott i Malmö drygt ett år så har inte hunnit lära känna många här än så nån som vill ta en fika eller ngt e d bara och säga till?=)

Helgen har gått fort. Kom hem från Lidköping i måndags kväll, sen blev det en tisdag med jobb från 9-19 och idag kan jag äntligen ta det lite lugnt, ledig och d är så skönt. Nu har jag inte så mycket mer att skriva för tillfället, måste ta tag i vardagsbestyren här hemma, sen ska jag försöka svara på alal era söta kommentarer också=)
Vad har ni haft för er under helgen då?


Kommentarer
Postat av: Linda

Nej,vet ingen som föder upp den rasen men har du googlat,tipset är att du åker runt till alla de kennlar som ligger i närheten och så pratar du med dem,de vill ofta att man gör så,så känner man med en gång om det är rätt...

York terrier är supersöt men jag brukar säga att terrier är alltid terrier man skall yänka en gång extra innan man skaffar en terrier ras,min lilla en en korsning mellan dvärgpinscher o jack russel terrier,att han har terrier i sig gör att jag inte kan ha han lös pga av jaktinstinkt han sticker med en gång=(

Terrier är en riktigt tuff hund i liten förpackning,skällig,tuff,jaktbenägen osv,så tänk en extra gång passar den hunden dig? Behöver mkt mental stimulans även om den är liten så behöver den MKT stimulans annars biter den sönder saker i hemmet pga av han blir uttråkad. Ett litet tips bara;)

2008-11-26 @ 12:52:46
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar: Vill också ha en hund,måste hitta en lösning på hur jag skall kunna lösa det bara. Vill ju inte köpa en hund och lämna bort på hunddagis det första jag gör. Har haft en jättemysig och lugn helg med en kompis och ätit gott. Ha en fin fortsättning på dagen!

2008-11-26 @ 13:40:09
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Anonym

tävling i min blogg du har chans att vinna ett par guld örhängen med stjärnor på !

2008-12-27 @ 21:02:35
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0