Tillbringar min lediga stund med Top model och tre dregglande killar

Nu sitter jag på jobbet och bloggar. Så typiskt mig o komma en timme för tidigt, trodde jag började nio idag men tio var fallet:P Så nu kan jag sitta här framför TV i personalrummet och dricka mitt kaffe i lugn och ro. På TV går det just nu Top Model, blir väl så när de flesta i personalstyrkan är killar.
För övrigt förstår jag mig inte på det programmet, tjejerna är ju så fruktansvärt undernärda. Skulle behöva äta upp sig en hel del, men det är väl så man ska se ut för att passa in idag antar jag, och köpa kläder på barnavdelningen. Sen har vissa av dem söta ansikten det kan jag hålla med om.
Just nu sitter killarna här i bakgrunden och shoar, det dom gillar bäst är självklart underklädesfotograferingarna, undra varför:P Önskar jag hade haft en kamera nu för det är en ganska rolig syn med tre muskulösa killar som har tryckt ihop sig i en tvåsittsoffa (en liten sådan) och dreglar framför TV, hehe där missar ni nåt.

Nu måste jag snart hoppa i träningskläderna och värma upp lite. Sen blir det spinning med mera hela förmiddagen. Har tre lätta pass idag sn tur e, man är ju ganska trött efter helgen som vanligt. Vi ses senare. The boys says HI!


Kommentarer
Postat av: JohannaPanna

Nu har jag hittat din blogg du (äntligen). Hörde av Martin att du skaffat en och sen dess har jag letat:P Jobbar Markus idag? I sånna fall kanske man skulle kika förbi en sväng hihi. Antar att han är en av grabbarna i soffan, om jag känner han rätt?:P Kommer ni förbi imorrn, vore skojjsigt, va så längesen man prata ordentligt bara vi tjejer nu, och kattis kunde nog ser det ut som. ha en bra dga på jobbet, kanske ses vi eller inte! Krams

2008-11-10 @ 09:46:57
Postat av: Anonym

hehe va bra att du hittade hit till slut! Ja Markus jobbar idag så bara och kika förbi om du har en stund över, vore skitkul. Jag kommer imorrn, tror Sanna gör det me, när jag pratade med henne igår så skulle tommy bort och då kan hon ju:P Nu måste jag jobba ringer dig senare...krams

2008-11-10 @ 10:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0