Ursäkta dålig uppdatering

God morgon idag har jag tid och sitta här lite. Blev inget bloggande igår, jag hann verkligen inte det så ni får förlåta mig. Var ganska bakis efter tjejmiddagen i tisdags, belv lite vin och annat, men gud va kul vi hade! Man träffas ju inte så ofta allihopa så hade massor att ta igen, ni vet säkert hur det är...
Igår då, jobbade 10-17 som vanligt, men det var väldigt jobbigt att ta sig ur sängen igår kan jag meddela. Sen ringde hanna-panna och d blev stan en timme eller två, fika lite och shoppade lite. Kan visa senare vad jag som fick följa med hem. När jag kom hem halvdöd från stan, hade sambon förberett en myskväll med bio och middag. Perfekt eftersom jag inte fått i mig något på hela dan. Såg Rallybrudar, inte lika bra som jag hade förväntat mig med helt ok. Det är ju egentligen en tjejfilm, men Martin vet hur länge jag har velat se den så gullig som han är såg han den för min skull igår. Tur att han bjöd på lite mat först så han slapp ha e gnällig flcikvän i biosalongen sen, och plankstek, som det blev, är absolut min favorit! När vi var hemma runt 23 var båda helt slut och slockande direkt, därav alltså inget bloggande igår.

Idag då, jobb mellan 10-17, sen hem och bara slappa vad jag vet än så länge, man vet ju aldrig, men tycker det är så kul med spontana kompisar med, speciellt eftersom jag är väldigt spontan själv. Då behöver man inte planera allting utan tar det som det kommer och gör precis vad man känner för, perfekt:) Nu ska jag försöka äta lite frukost, precis vart ute och sprungit så är ganska hungrig nu. Hoppas vi hörs senare!

Förresten vilken tid på dygnet tror ni det är bäst och blogga? En tanke jag kom på igår när jag la mig:) Svara gärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0