Kort beskrivning av min underbara helg

Så¨, då var man hemma igen och äntligen kan jag blogga lite. Har kliat i fingrarna lite i helgen måste jag säga. Iaf den lilla tiden jag har haft att tänka på annat.
Har bara ett ord för denna helgen UNDERBAR! Kan inte fatta att jag haft sån tur när det gäller kärleken. Finns verkligen ingen bättre än min Martin<3

Nu vill ni säkert veta vart resan gick. Jo, i torsdags när jag kom hem vid 17 hann jag knapp packa väskan, Martin hade jättebråttom iväg. Jag skulle bara packa ner det viktigaste som sexiga underkläder och en bikini, ni kan ju tänka er att jag inte fatta mycke:) Sen bar det av till danmarksbron för en resa till Köpenhamn. Både jag och Martin älskar den staden och har vart där hur många gånger som helst, tack vare att vi bor så nära också. Iaf när vi väl kom dit checkade vi in på ett fyrstjärnigt SPA-hotell, så ni kan ju gissa vad vi har gjort hela helgen:) Hotellet kan jag verkligen rekommendera, ett av dom jag aldrig bott på innan. Det hette Axel Hotel Guldsmeden och hade verkligen allt. Dessutom en jättelyxig spaavdelning och underbar restaurang. Har ingen aning om pris och så (det skötte ju Martin), men är kanske inte det billigaste hotellet i Danmark.



Oki åter till vår resa. Vi var där ganska sent i torsdags så vi åt i restaurangen och sen var vi i hotellrummet resten av kvällen, mysfaktorn var hög:) Fredagen tillbringades i stan med massa shopping. Jag fick allt jag ville ha, han har verkligen skämt bort mig denna helgen och jag hade ingen aning om varför fram till lördag kväll. Iaf så åt vi i stan fredagen också och när vi kom tillbaka till hotellet blev det lite mannekänguppvisande i rummet och sen somna båda ganska fort efter en lång dag.
Lördagen då, jag kände att något var på gång redan när jag vaknade för jag blev väckt av frukost på sängen av hotellpersonalen som Martin hade beställt. Sen gick vi  ner till spaavdelningen där jag fick vilken behandling jag ville och hur många av varje. Ska säga det me att hela denna dagen var Martin nervös och orolig märkte jag men han sa inget när jag fråga.
Kvällen tillbringades (extra finklädda) nere i restaurangen på hotellet, där vi fick ett bord i ett enskilt rum. Jag fatta inget. Sen kommer det in en bricka med champagne, jordgubbar och ett kuvert, ja tänkte att d va notan och snart dags för oss och gå. Precis då tar Martin kuveret, tar ut det som är i bakom ryggen, och går sedan ner på knä och håller världens underbaraste tal. ja, ni fattar va? Martin friade till mig! Äntligen efter 6 år tillsammans:) Ja sa självklart JA och sen satt vi och grät av lycka en låång stund, har aldrig sett honom så känslosamm förut. Efterår berätta han att han inte visste om jag skulle säga ja och gick runt på nålar hela dan av nervositet.
Söndagen låg vi i sängen och mycke hela dan som nyförlovade. De kom upp med frukost och lunch och alla grattulerade oss:) Kändes som vi va kungaparet eller nåt hihi. På kvällen åkte vi hem och var inte hemma förrän tolv inatt. Jag har skönt som är ledig men Martin stackaren skulle upp 7 imorse.

Ja nu vet ni varför jag inte har kunnat sitta här i helgen, blev ett långt inlägg men måste ju ta me lite detaljer i ett sånt här inlägg:) Måste avsluta med att säga att Jag Älskar Martin, min underbara man som jag aldrig skulle kunna leva utan!


Här är våra ringar. Dom är i vitguld, jag har alltid velat ha det för dom passar till allt då:) Dom är från Efva Attlings kollektion som har en butik i Stockholm. Kolla gärna in hemsidan: www.efvaattling.com

Nu ska jag svara på era kommentarer:)!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV TYVÄRRär den över nu den va några inlägg längre ner :-)

Postat av: Anonym

SV TYVÄRRär den över nu den va några inlägg längre ner :-)

Postat av: myran

wow !!



vilken härlig weekend! Jag förstår att tårarna kom fram, Lycka till och riktigt snygga ringar var det!

2008-11-17 @ 14:30:46
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0