Var det rätt eller fel att Lars lämnade Idol?

Äntligen åkte Lars ur Idol! Han var den jag tyckte förtjänade att vinna minst. Han shovade mer än tog det på allvar. Hoppas han får eget skivkontrakt nu så han kan köra sin egen stil. ´Vad tycker ni? Tycker ni kommenterar lite dåligt, eller så är det bara att jag inte hunnit få så många läsare än. Har iaf en kär kommentator som återkommer regelbundet, tack Angelica!=)

Idag har jag och älsklingen som sagt 6 år tillsammans, så ikväll bär det av till ett av stadens finaste hotell där vi ska tillbringa natten och hela dagen imorrn tillbringas i sängen *hög mysfaktor*

Hoppas ni får en bra helg, d som är kvar på den. Ska jag ha iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0